Maniera în care un proaspăt absolvent de facultate a ales să-şi formuleze scrisoarea de intenţie a atras atenţia publicaţiei Business Insider. Tânărul aplicant pentru un post în vânzări s-a dovedit extrem de tranşant în mesajul transmis potenţialului angajator, mizând pe calităţi greu de egalat de alţi candidaţi
Scrisoarea de intenţie ieşită din tipare a fost postată în ediţia online a Business Insider, editorii publicaţiei considerând că aceasta poate fi desemnată cea mai neinspirată scrisoare de intenţie pe care au citit-o.
„Presupun că citiţi o mulţime de scrisori de intenţie şi că nu vă face o plăcere deosebită să faceţi asta. Nici eu nu mă dau în vânt să o scriu, aşa că voi trece direct la subiect. Nu voi pretinde că misiunea companiei voastre este pasiunea mea, dar consider că domeniul vânzărilor este unul interesant şi că aveţi un statut destul de consolidat pe piaţa de profil, din ce am văzut pe pagina voastră de LinkedIn“, debutează abrupt scrisoarea.
Extrem de sincer, aplicantul a continuat prin a-şi prezenta calităţile, precizând că o să vină la serviciu la ora care trebuie şi că îşi va îndeplini sarcinile, motive suficiente pentru ca angajatorul să-l aprecieze: „Să recunoaştem. Acest lucru mă situează peste 99% din posibilii candidaţi“, a subliniat acesta.
Scrisoarea continuă pe acelaşi ton încrezător, tânărul povestind că a fost un student extrem de popular în timpul facultăţii, o calitate esenţială pentru un angajat în vânzări.
„Sunt gata să pun pariu că nu o să vă placă felul de a fi al celor mai multe dintre persoanele care vi se vor părea „calificate“ pentru acest post de începător. Mă bazez pe faptul că dacă au avut timpul necesar să se pregătească pentru a fi potriviţi în acest domeniu până la momentul terminării studiilor, cu siguranţă le lipsesc abilităţile sociale. Devreme ce am fost votat „Sufletul pet