Google a anunţat o mişcare care pare suprinzătoare, dar între companii nu este aşa o surpriză: Google va permite clienţilor să cumpere reclame pe platforma Facebook.
Gigantul online a decis ca cei care vor vinde reclame prin platforma Google DoubleClick Bid manager să poată cumpăra şi de pe platforma Facebook Ad Exchange.
"Parteneriatele au fost mereu cheia succesului Google, pentru că o maree mare înalţă toate bărcile. Aşadar, suntem entuziasmaţi să anunţăm că toţi clienţii noştri vor putea participa în Facebook Ad Exchange, sistemul lor de participare în timp real", a anunţat Payam Shodjai, Product Manager la Google.
Cum funcţionează Facebook Ads Exchange? Clienţii pot introduce cookies în calculatorul utilizatorilor şi apoi, aceştia pot fi targetaţi mai bine când ajung pe Facebook, după datele strânse până atunci. Ce înseamnă asta? Dacă vom căuta pe Google informaţii despre o maşină, atunci când ne vom întoarce pe Facebook, vom vedea reclame care au legătura cu activitatea noastră online. Dacă ai cumpărat un bilet la o agenţie de turism, sistemul va şti că eşti interesant de informaţii turistice.
Puteţi citi mai multe studii de caz despre Google DoubleClick accesând acest link. DoubleClick oferă date exacte celor care cumpără despre performanţele campaniilor lor. Pentru clienţi, de-acum va exista opţiunea de a difuza reclamele şi prin sistemul Facebook Ads Exchange.
Haideţi pe Facebook - Tech Adevărul.