Complexul auto Porsche Pipera, deschis în luna mai printr-o investiţie de 15 milioane de euro, a încheiat primele şase luni de activitate cu o cifră de afaceri de aproape 15 milioane euro. Centrul reuneşte pentru prima dată sub acelaşi acoperiş showroom-urile Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche şi Das Weltauto, dar şi ateliere de service pentru mărcile Audi, Bentley, Lamborghini şi Porsche.
De la deschiderea din luna mai şi până în octombrie, de la Porsche Pipera au fost livrate către clienţii Porsche Inter Auto România aproximativ 500 de automobile. Printre modelele exclusiviste aflate în portofoliul Porsche Pipera se numără Porsche 911 Turbo, Porsche Panamera SE Hybrid, Audi A8 şi noua limuzină A3, Lamborghini Gallardo Spyder Performante sau Bentley Continental GTC Speed.
Porsche Inter Auto România, care mai include alte patru centre auto, se aşteaptă ca până la finele anului să vândă 5.300 de maşini noi şi să înregistreze o cifră de afaceri de 131 de milioane de euro în 2013. În 2012, vânzările totale Porsche Inter Auto România au totalizat 5.460 de maşini noi, iar cifra de afaceri s-a ridicat la 159 milioane de euro.
În ansamblu, piaţa auto a crescut în fiecare lună din trimestrul al treilea, încheiat cu un avans de 3,1% faţă de intervalul similar din 2012, însă la nouă luni înregistrează o scădere de 11,4%, cu un minus de 9,8% la autoturisme, potrivit datelor APIA.
"În continuare, vânzările pe piaţa din România sunt susţinute de achiziţiile realizate de către persoanele juridice (73% din total la nouă luni). În ceea ce priveşte situaţia pe luna septembrie, raportul este şi de această dată favorabil achiziţiilor realizate de către persoanele juridice, care reprezintă 68% din total (în creştere faţă de luna august, când ponderea a fost de 65%). Oricum, pe fondul demarării Programului Rabla, în ultimele trei luni (iulie-septembr