Facebook-ul, atât de prezent în viaţa de zi cu zi a multor ieşeni, nu este folosit la potenţialul său real de firmele şi instituţiile din judeţ. Mesajele ar putea ajunge mult mai facil către consumatorii ieşeni, iar încasările ar fi pe măsură. Responsabilii cu promovarea ignoră de cele mai multe ori acest segment, dovadă a statisticilor recente din domeniu, în care Iaşul este codaş.
Potrivit site-ului facebrands.ro, 240.000 de ieşeni sunt înregistraţi pe cunoscută reţea de socializare. În clasamentul pe ţară, Iaşul se situează pe locul doi pe ţară la egalitate cu Cluj-Napoca şi Timişoara. Topul este dominat categoric de Capitală, aproximativ 1,4 milioane de ultilizatori (22,5% din numărul românilor) având setat oraşul natal sau actual Bucureşti. În total, la momentul actual, în România sunt peste 6,6 milioane de utilizatori de Facebook, 94,13% dintre aceştia având setat oraşul la informaţiile de profil. În top 200 cele mai cunoscute branduri româneşti de pe Facebook, Iaşul nu are nici un reprezentant, fie că e vorba de o celebritate autohtonă, marcă de produse sau instituţie publică. La categoria afaceri locale, pagina Iaşi (fotografii vechi) ocupă locul 28 din totalul de 2.315 pagini de Facebook înscrise. Peste 33.400 de utilizatori apreciază activitatea depusă de Adrian Serghie în promovarea imaginii Iaşului de altădată. Ansamblul urbanistic Palas Mall are la activ 58.629 de utilizatori, fiind clasat în topul general pe locul 933, iar în clasementul magazinelor locale pe locul 22 din 384 înscrise. În acest clasament, Palas Mall este devansat de Lidl, Carrefour, Băneasa Shopping City, Iulius Mall Timişoara şi Cluj. Iulius Mall din Iaşi are 26.067 de fani, fiind surclasat de cel din Timişoara, Cluj şi Suceva. Cafeneaua “La Folie” are peste 15 mii de fani, cu câteva zeci de utilizatori peste pagina “Saint Paraschiva of Iasi”, care promovează c