Avon România, cel mai mare retailer de cosmetice prin intermediul vânzărilor directe, lansează în România un magazin online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, Avon Online. Platforma nou-creată marchează trecerea către un nou model de business.
“Noul model de business reprezintă o schimbare atât în viaţa reprezentanţilor AVON, cărora compania le oferă gratuit o afacere online la cheie - care le permite să devină antreprenori în digital, cât şi în cea a consumatorilor, care pot comanda online produse, acestea fiind livrate de către reprezentanţii care oferă consiliere personalizată de beauty”, se arată într-un comunicat de presă al companiei.
Noua platformă lansată confirmă creşterea din ce în ce mai accentuată a numărului de consumatori care aleg să facă cumpărături online. Astfel, conform datelor GPeC si Eurostat, aproximativ 1,2 milioane de români recurg la astfel de servicii. Procentul de 34% al cosmeticelor dintre produsele cumpărate online subliniază trendul ascendent al pieţei din ultimii ani şi potenţialul noii platforme de a transforma Reprezentanţii AVON în adevăraţi antreprenori, prin intermediul afacerii la cheie oferite.
Avon România a terminat anul trecut cu afaceri de 98 mil. euro, cel mai scăzut nivel de după 2005, pe fondul scăderii apetitului de consum şi al reducerii vânzărilor pe pieţele regionale.
Avon România, cel mai mare retailer de cosmetice prin intermediul vânzărilor directe, lansează în România un magazin online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, Avon Online. Platforma nou-creată marchează trecerea către un nou model de business.
“Noul model de business reprezintă o schimbare atât în viaţa reprezentanţilor AVON, cărora compania le oferă gratuit o afacere online la cheie - care le permite să devină antreprenori în digital, cât şi în cea a consumatori