Deși luni gabara ar fi trebuit să sosească la Podul Agigea, a fost necesară o oprire la Cernavodă pentru a fi concepută și cea de-a doua poartă, astfel desele manevrele de întoarcere vor fi evitate.
“În această dimineață am aflat că, în drum spre noi, gabara a ieșit din convoi și a rămas la șantierul naval din Cernavodă pentru problem tehnice. Dacă nu astăzi, mâine o să ceară permisiunea să intre pe canal și să vină spre noi. Cred că va ajunge vineri sau sâmbătă.” a declarat Eugen Bola, prefectul județului Constanța
Deși inițial ar fi trebuit să fie trimisă la Galați, după discuții purtate între Eugen Bola și Constantin Matei, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, gabara a ajuns la Cernavodă. Când va putea fi folosită?
“ Noi sperăm ca va putea fi folosită de luni. ” a precizat Eugen Bola, prefectul Județului Constanța
Directorul Companiei Naţionale Administraţia Canalelor Navigabile spune mai în glumă mai în serios că gabara nu este ascunsă la Agigea și că toată lumea care nu crede acest lucru ar trebui să vină aici să o caute.
“Știe toată lumea că gabara e pe undeva la Agigea. Înainte să navigheze pe canal trebuie să primească aprobare cu 48 de ore înainte. Cu două zile înainte să vină eu o să anunț că gabara a cerut aviz de navigație.” a spus Daniel Georgescu, directorul CNACN
Gabara ce va servi transportului de mare tonaj are o capacitate de 1.000 de tone. Deși luni gabara ar fi trebuit să sosească la Podul Agigea, a fost necesară o oprire la Cernavodă pentru a fi concepută și cea de-a doua poartă, astfel desele manevrele de întoarcere vor fi evitate.
“În această dimineață am aflat că, în drum spre noi, gabara a ieșit din convoi și a rămas la șantierul naval din Cernavodă pentru problem tehnice. Dacă nu astăzi, mâine o să ceară permisiunea să intre pe cana