Campania „Zilele Sperantei“ (Days of Hope), prin care oamenii fără adăpost au prezentat rubrica Meteo în cadrul jurnalului Focus, a câstigat cinci trofee (trei de aur şi două de argint) la cea de-a 28-a editie a festivalului London International Awards (LIA).
Campania a pornit de la ideea creativă de la Saatchi & Saatchi Berlin şi a fost implementată în România cu sprijinul Prima TV, pentru organizaţia Samusocial, dedicată sprijinirii oamenilor fără adăpost din Capitală. Proiectul realizat de echipa Focus a fost difuzat de Prima TV în perioada 14-18 ianuarie 2013, campania fiind sustinută de Saatchi & Saatchi PR şi Newcast, divizie a Zenith Media Romania.
„Implicarea socială este o tradiţie a jurnalelor de ştiri Focus. Privim cu mare încredere orice proiect social care ar putea să aducă «un dram de bine» celor aflaţi în nevoie, iar atunci când reuşim acest lucru, mulţumirea şi satisfacţia sunt nepreţuite“, spune Nicoleta Gavrila, Head of News, Prima TV, despre proiectul ce i-a ajutat pe oamenii străzii.
Campania „Days of Hope“ a mai fost premiată anul acesta cu aur, argint si bronz la festivalurile: CLIO Awards (aur şi argint), New York Festivals (aur şi bronz), Cannes (argint şi bronz) şi Golden Drum (aur), fiind singurul produs de televiziune realizat şi difuzat în România care a primit cele mai multe distincţii naţionale şi internaţionale.