CNA a decis, în şedinţa de joi, să someze public Realitatea TV să intre în legalitate în privinţa promourilor "Acum noi suntem ţinta", printre care se afla şi unul în care era prezentată imaginea premierului Victor Ponta, în timp ce fondul muzical şi replicile erau preluate din serialul "La Piovra".
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de joi, mai multe promouri difuzate pe Realitatea TV, în perioada 4 - 15 octombrie.
CNA a analizat aceste spoturi la sesizarea membrului Consiliului Monica Gubernat, cea care a şi propus sancţionarea Realitatea TV cu somaţie publică de intrare în legalitate.
Potrivit CNA, în perioada 4 - 15 octombrie 2013, în contextul discuţiilor despre un nou Cod al insolvenţei, la Realitatea TV au fost difuzate mai multe spoturi prin care se atrăgea atenţia că televiziunea este ţinta unor prevederi ale acestui Cod.
Spoturile au fost difuzate zilnic, cu o frecvenţă aproximativ de 3-4 pe interval orar în primele zile, apoi cu o frecvenţă mai redusă în ultima parte a perioadei menţionate. Fiecare spot conţinea un însemn grafic - logoul televiziunii Realitatea TV plasat pe o ţintă, însoţit de mesajul "Acum noi suntem ţinta".
Aceste spoturi, a căror durata a variat (câteva zeci de secunde fiecare), au fost de mai multe feluri.
Într-un spot, jurnalişti şi angajaţi ai Realitatea TV transmiteau un mesaj actualului Guvern, în special premierului Victor Ponta, spunând că acesta nu s-a ţinut de promisiunile făcute în campania electorală şi, mai mult, încearcă să închidă o televiziune care nu-i este fidelă. Alte spoturi cuprindeau mesaje de încurajare ale telespectatorilor pentru postul Realitatea TV.
Într-un alt spot era prezentat premierul Victor Ponta, imaginea acestuia fiind asociată cu fondul muzical şi replicile fiind din serialul despre mafia italiană "La Piovra".
Potrivit