Aproape 40% dintre utilizatorii de internet şi posesorii unui cont de e-mail au primit în căsuţa poştală online cel puţin un mesaj ce părea trimis din partea unei bănci, se arată în studiul global 'Consumer Security Risks', realizat de B2B International, alături de Kaspersky Lab.
Conform rezultatelor, 38% dintre utilizatori au primit e-mailuri false sub forma unor notificări false din partea băncilor prin care infractorii cibernetici solicitau date bancare.
Totodată, 11% dintre respondenţi au fost redirecţionaţi automat, cel puţin o dată, către un site suspect care le cerea să îşi introducă datele contului bancar. Aproape 4% dintre cei chestionaţi au dat curs solicitărilor expeditorului şi au transmis informaţii personale.
Studiul B2B International şi Kaspersky Lab relevă că 95% dintre repondenţi au făcut cumpărături online, 91% au folosit servicii bancare online şi 74% au realizat plăţi online.
Din datele unei alte cercetări ('The Evolution of Phishing Attacks 2011-2013'), întocmită de Kaspersky Lab în primăvara acestui an, printre utilizatorii serviciului cloud Kaspersky Security Network, 21% dintre atacurile de phishing care au avut loc în perioada aprilie 2012 - mai 2013 au implicat pagini false ale băncilor şi ale altor organizaţii financiare.
Cifrele detaliate arată că 7,5 milioane de utilizatori sunt afectaţi de tentativele de phishing pe parcursul unui singur an la nivel mondial.
Kaspersky Lab este cel mai mare producător privat de soluţii de securitate endpoint din lume, fiind inclus în topul primilor patru producători de soluţii pentru protecţie endpoint la nivel mondial.
Pe parcursul celor 15 ani de existenţă, compania a rămas o companie inovatoare în domeniul securităţii informatice şi oferă suite de protecţie IT pentru utilizatori individuali, SMB şi companii mari.
Compania este prezentă în aproximativ