Autoritatea Navală Română va organiza şi desfăşura o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Achiziţie echipamente hardware şi software de bază, servicii de implementare sisteme informatice, servicii de instruire personal privind utilizarea sistemelor” în cadrul proiectului „Monitorizarea şi eficientizarea proceselor de lucru şi a fluxului de documente la nivel central şi la nivelul unităţilor teritoriale, păstrarea informaţiei în condiţii sigure şi cu costuri optime”.
Valoare estimată a contractului este de 7.498.732 lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 8 ianuarie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00. Locul principal de livrare ANR Constanţa, CZ Galaţi, CZ Tulcea, CZ Giurgiu, CZ Drobeta Turnu Severin. Garanţia de participare pe care trebuie să o depună ofertanţii este de 140.000 lei. Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative. Contractul prevede realizarea şi implementarea proiectului ce îşi propune să rezolve problema monitorizării şi corelării la toate nivelele a activităţilor într-un mod flexibil şi cu maximă performanţă, care să permită prelucrarea analitică şi sintetică a datelor în timp real şi să influenţeze în mod pozitiv procesul decizional şi performanţele organizaţionale. În acelaşi timp se vizează îmbunătăţirea procesului de informare şi oferirea de suport de decizie în adoptarea unor strategii, pe baza unui set de indicatori de performanţă stabiliţi pe baza analizei cerinţelor.
Platforma solicitată va fi funcţională şi implementată în cadrul Autorităţii Navale Române şi a celor 5 unităţi subordonate aflate în Constanţa, Tulcea, Galaţi, Giurgiu, Drobeta Turnu-Severin. În această etapa, instalarea licenţelor, implementarea şi instruirea se vor face pentru un număr de 200 utilizatori şi 6