Ciocolata Heidi este brandul în calitatea căruia românii au cea mai mare încredere, urmat de Santal şi Zewa, în timp ce Coca-Cola, Pepsi şi Kinder sunt asociate cu tradiţia, iar lactatele Pilos şi uleiul Promienna, mărci private ale Lidl, au cel mai bun raport calitate/preţ, arată un studiu efectuat de GfK.
Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers analizează cinci piloni în funcţie de care consumatorii români cumpără produse de larg consum şi le diferenţiază de restul jucătorilor din piaţă: notorietatea mărcii, capacitatea lor de a face consumatorul să se simtă bine, încrederea în calitate, tradiţia mărcii şi raportul bun calitate/preţ, realatează Mediafax.
Încrederea în calitate
Heidi s-a dovedit a fi pe primul loc printre mărcile de bunuri de larg consum în a căror calitate românii au cea mai mare încredere, urmată de Santal (băutură răcoritoare), Zewa (hârtie igienică), Granini (băutură răcoritoare) şi Bel Vita (biscuiţi).
"În topul privind încrederea în calitatea mărcii, Heidi se diferenţiază foarte puternic în special pe atributele privind încrederea deplină pe care consumatorii o au în această marcă şi prin faptul că satisface aşteptări foarte înalte. Următoarele două clasate se diferenţiază pe atributele de calitate excelentă şi încrederea mai mare pe care consumatorii o au în ele în comparaţie cu alte mărci", transmite GfK.
Notorietatea mărcii
Notoritatea se referă la prezenţa şi disponibilitatea brandului, la varietatea sortimentaţiei, la noutăţi şi lansări de produse, la campaniile de comunicare, dar şi la felul în care acesta interacţionează sau dialoghează cu consumatorii săi, iar încrederea într-o marcă se traduce prin calitate şi tradiţie, elemente esenţiale în decizia de cumpărare, precizează GfK.
"Ce este o marcă? Toate ideile, amintirile şi sentimen