Pro Motor a testat în România a şasea generaţie Mercedes-Benz S-Class, care marchează 40 de ani de existenţă a modelului pe care oficialii din Stuttgart îl descriu drept „cel mai bun automobil din lume”. În rândurile de mai jos aflaţi cum am pus la încercare această afirmaţie.
După o suită de teasere foto-video care au împânzit mediul online şi o prezenţă distinsă la Salonul Auto de la Frankfurt 2013, noul Mercedes-Benz S-Class (W222 după denumirea internă) e gata să intre în competiţia din clasa premium, unde mai evoluează europenele Audi A8, BMW Seria 7 şi Jaguar XJ, dar şi japonezul Lexus LS. Fiecare cu atuurile şi slăbiciunile sale, însă prezentul test îi este dedicat exclusiv noului S-Class.
Situat printre limuzinele zonei premium cu aspect sobru, noul S-Class îşi păstrează forma uşor de recunoscut, designerii alegând în continuare ca look-ul maşinii să nu se îndepărteze prea mult de valorile mărcii.
Este pentru prima dată în istoria modelului S-Class când dezvoltarea caroseriei s-a făcut pornind de la versiunea cu ampatament lung, din care a fost derivată cea standard, iar acest lucru se observă vizual, dată fiind lungimea ampatamentului, cotată la 3.165 mm.
Citiţi mai mult şi vedeţi o galerie FOTO cu noul Mercedes-Benz S-Class pe www.promotor.ro.
Pro Motor a testat în România a şasea generaţie Mercedes-Benz S-Class, care marchează 40 de ani de existenţă a modelului pe care oficialii din Stuttgart îl descriu drept „cel mai bun automobil din lume”. În rândurile de mai jos aflaţi cum am pus la încercare această afirmaţie.
După o suită de teasere foto-video care au împânzit mediul online şi o prezenţă distinsă la Salonul Auto de la Frankfurt 2013, noul Mercedes-Benz S-Class (W222 după denumirea internă) e gata să intre în competiţia din clasa premium, unde mai evoluează europenele Audi A8, BMW Seria 7 şi Jaguar XJ,