Referitor la materialul denumit "Greva transportatorilor de marfă va afecta întreaga industrie", publicat în data de 10.12.2013, în ziarul BURSA, Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (COTAR) dorește să facă următoarele precizări:
"Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (COTAR), cu sediul în București, str. George Enescu, nr. 27-29, sector 1, reprezentativă la nivel național conform Legii nr. 62/2011 și a Sentinței Civile nr. 23 FED/16.11.2012 pronunțată de către Tribunalul București, pe sectorul de activitate < transporturi rutiere >, respectiv pentru clasele CAEN Rev 2: - 4931 - transporturi urbane, suburbane și metropolitane de călători, 4932 - transporturi cu taxiuri, 4939 - alte transporturi terestre de călători n.c.a, 8553 - școli de conducere (pilotaj), având ca membri, federaţii şi asociaţii din rândul transportatorilor de persoane, transportatorilor în regim de taxi şi închiriere, şcolilor de conducători auto, precum şi a service-urilor auto din România, invită structurile patronale din transporturi, indiferent de afilierea lor federală sau confederală la unitate, să nu dea curs unor aşa-zişi lideri, precum Augustin Hagiu, angajat la stat, consilier la RATB (Regia Autonomă de Transport București - n.r.), care are drept sarcină dezbinarea mişcării patronale, pentru a o distruge, aşa cum s-a întîmplat cu sindicatele. Peste tot există cozi de topor.
< Este surprinzător că un cetăţean care se dă un bun cunoscător al activităţii din transporturi, dar care nu a avut şi nu are nicio afacere în domeniul transporturilor, care nu şi-a văzut decât interesul personal, ba un post în MT (Ministerul Transporturilor - n.r.), ba unul în unităţile centrale ale statului din domeniul transporturilor, se erijează în apărătorul oamenilor de afaceri din transporturi, al celor care au investit capital şi au