Din 2005 şi până la sfârşitul acestui an, pe piaţa locală au intrat peste 1,5 milioane de maşini vechi, timp în care statul a cheltuit peste 430 mil. euro pentru a elimina 470.000 de rable, arată Mediafax.
Peste 1,34 de milioane de maşini la mâna a doua au intrat în România de la aderarea la Uniunea Europeană, cu toate că aproape în fiecare an taxa de primă înmatriculare a fost modificată, tocmai pentru a „tempera“ importurile.
Spre deosebire de acestea, în acelaşi interval de timp s-au vândut pe piaţa locală doar puţin peste un milion de maşini noi, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).
În prezent, în condiţiile în care în 2013 din cele 23.000 de tichete eliberate de Ministerul Mediului s-au utilizat doar 13.500, Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) a propus ca programul să mai fie organizat doar în 2014, după care în 2015 să fie înlocuit actualul impozit auto calculat doar în funcţie de capacitatea cilindrică a motorului cu unul calculat în funcţie de nivelul de poluare.
Din 2005 şi până la sfârşitul acestui an, pe piaţa locală au intrat peste 1,5 milioane de maşini vechi, timp în care statul a cheltuit peste 430 mil. euro pentru a elimina 470.000 de rable, arată Mediafax.
Peste 1,34 de milioane de maşini la mâna a doua au intrat în România de la aderarea la Uniunea Europeană, cu toate că aproape în fiecare an taxa de primă înmatriculare a fost modificată, tocmai pentru a „tempera“ importurile.
Spre deosebire de acestea, în acelaşi interval de timp s-au vândut pe piaţa locală doar puţin peste un milion de maşini noi, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).
În prezent, în condiţiile în care în 2013 din cele 23.000 de tichete eliberate de Ministerul Mediului s-au utilizat doar 13.500, Aso