Renault a semnat un parteneriat de 1,3 miliarde de dolari cu compania de stat Dongfeng Motor Group în Wuhan, relatează Reuters.
Potrivit agenţiei de ştiri, la nouă ani după anunţarea de către cele două companii a planurilor de colaborare, Renault reuşeşte să intre cu propriile modele pe piaţa chineză, având un partener local puternic.
Pentru a-şi întări prezenţa în China, Renault depindea de importurile din Coreea de Sud, precizează sursa citată. Acum, împreună cu Dongfeng, va investi 7,76 miliarde de yuani (1,28 miliarde de dolari) pentru a construi o fabrică în Wuhan, provincia Hubei, primul model urmând să fie prezentat în 2016.
Renault intenţionează să producă, anual, 150.000 de maşini în Wuhan şi va avea împreună cu Dongfeng o reţea de magazine de prezentare.
Renault are deja trei uzine în America Latină (în Argentina, Brazilia şi Columbia), pe lângă cele şase uzine din Franţa.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit, în opt ani, un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
F.A. Renault a semnat un parteneriat de 1,3 miliarde de dolari cu compania de stat Dongfeng Motor Group în Wuhan, relatează Reuters.
Potrivit agenţiei de ştiri, la nouă ani după anunţarea de către cele două companii a planurilor de colaborare, Renault reuşeşte să intre cu propriile modele pe piaţa chineză, având un partener local puternic.
Pentru a-şi întări prezenţa în China, Renault depindea de importurile din Coreea de Sud, precizează sursa citată. Acum, împreună cu Dongfeng, va investi 7,76 miliarde de yuani (1,28 miliarde de dolari) pentru a construi o fabrică în Wuhan, provincia Hubei, primul model urmând să fie prezentat în 2016.
Renault intenţionează să producă, anual, 150.000 de maşini în Wuhan şi va avea împreună cu Dongfeng o reţea de magazine de pre