Copiii preferă Coca-Cola, părinţii vor să le dea Napolact, arată studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la iniţiativa Radio Itsy Bitsy, care analizează percepţia părinţilor asupra brand-urilor pentru copii.
“Conflictul dintre alegerile alimentare ale părinţilor pentru copiii lor şi dorinţele copiilor, major influenţate de comunicare şi de forma în care li se vinde produsul, este o provocare semnificativă în marketing-ul produselor pentru copii. Nevoia de a comunica creativ şi consecvent avantajele brand-urilor pentru copii, dar şi de a livra produse conform promisiunilor faţă de părinţi sunt din ce în ce mai importante în această piaţă. Trend-ul internaţional de “Healthy food” devine deja relevant şi pentru părinţii români, iar ei vor fi din ce în ce mai activi în a căuta şi oferi alternative sănătoase copiilor.” declară Adina Nica, Managing Director Open-I Research.
Citeşte şi: Cele 12 topuri de care ai nevoie pentru a călători
Kinder, Danone şi Nestle sunt mărcile cel mai puternic percepute ca branduri destinate copiilor. Topul Notorietăţii ca mărci pentru copii este completat, în ordine, de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark şi Hochland. Topul respectă în mare măsură ierarhia investiţiilor în publicitate din ultimii ani. Practic, toate aceste mărci se află în topul celor mai mari investitori în publicitate, din categoriile mâncare şi băutură.
Napolact este considerat de către părinţi cel mai sănătos brand pentru copiii lor. În Topul mărcilor sănătoase, Napolact este urmat de Zuzu, Dorna, Milli şi Santal. Dacă Kinder, Danone şi Nestle sunt categoric percepute de părinţi ca brand-uri pentru copii, aceştia nu le consideră şi cea mai sănătoasă alegere pentru cei mici. Kinder nu se clasează în top 10 mărci sănătoase, iar Nestle şi Danone ocupă locurile opt, respectiv nouă în clasament. De asemenea, dacă Tedi şi Tymbark s