Compania Nationala Posta Romana si Grupul Intesa Sanpaolo lanseaza negocieri pentru a incheia un acord bilateral prin care, in cadrul oficiilor postale ale Postei Romane si sub brandul "Posta Romana", sa poata fi vandute servicii bancare si financiare, potrivit unui comunicat de presa. Alexandru Petrescu, directorul executiv al Postei: "odata cu lansarea unui portofoliu de servicii financiare distribuite sub brandul propriu, Posta Romana va deveni in urmatorii ani unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca a serviciilor bancare".
Potrivit comunicatului, lansarea proiectului reprezinta rezultatul procesului de selectie organizat de Compania Nationala Posta Romana, in conformitate cu noua strategie comerciala aprobata de conducerea societatii, al carei obiectiv principal il reprezinta diversificarea gamei de servicii oferite.
Cu o retea de peste 5.600 de sucursale, Posta Romana, cu peste 5.600 de sucursale, detine cea mai mare acoperire la nivel national de pe piata serviciilor postale, comparabila cu nivelul de acoperire al celor mai mari operatori de pe piata bancara, arata comunicatul.
Acesta precizeaza ca, prin diversificarea propriilor activitati, Posta Romana are ca obiectiv, pe de o parte, extinderea propriei baze de clienti, iar pe de alta parte promovarea incluziunii financiare, ajungand in zonele geografice cele mai indepartate alaturi de un partener care are o lunga istorie pe piata financiara si bancara europeana. Istoria Postei Romane si recunoasterea marcii sale sunt doua elemente esentiale in favoarea unui proiect eficient pentru sectorul serviciilor financiare, care sa fie pus la dispozitia milioanelor de clienti ai Postei Romane, in colaborare cu un partener de mare calibru in sectorul bancar.
Alexandru Petrescu, director executiv al Companiei Nationale:
"Odata cu lansarea unui portofoliu de