Primăria Cernavodă va pune accent pe promovarea turistică a oraşului în 2014. Strategia de promovare turistică 2014 - 2016 a fost adoptată, iar din 2014 încep în oraş lucrările de realizare a infrastructurii necesare pentru turism. Primarul Gheorghe Hânsă a anunţat că vor fi iniţiate demersurile în privinţa amenajării Navei Axios, dar şi a unui centru de informare. De asemenea, se va interveni pentru consolidarea digului în vederea amenajării falezei, dar şi pentru construirea canalului subteran, care va ajuta la colectarea apei meteorice pentru a fi evitate inundaţiile istorice cu care se confruntă oraşul. În cazul canalului subteran vorbim de o lucrare în valoare de 700.000 de euro. Autoritatea locală îşi va îndrepta, în 2014, atenţia şi către recondiţionarea obiectivelor turistice, urmând, ca în primă fază, să fie valorificate Monumentul pictat de la Hinog, Podul Saligny şi Valul de piatră.
Infrastructura rutieră va fi şi ea pusă la punct. La începutul anului următor, imediat ce vremea va fi favorabilă construcţiilor, va demara modernizarea străzilor principale din urbe, în număr de 13.
Continuă lucrările şi la extinderea reţelei termice. A mai rămas ca aceasta să fie realizată în Cartierul Nou, susţine edilul.
Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică Cernavodă va fi amenajat aproape de intrarea de la podul din oraş, pentru realizarea lui fiind atrase fonduri europene în cuantum de 50.000 de euro.
O strategie în 85 de pagini
Strategia de promovare a turismului în oraş este un document de 85 de pagini, în care sunt prezentate în amănunt date cu privire la viitoarele proiecte ce se doreşte a fi implementate până în anul 2016.
În cazul Muzeului Axiopolis se are în vedere extinderea spaţiilor de expunere. De asemenea, Muzeul va fi dotat cu plasme şi proiectoare, care să permită rularea de filme cu