Magazinele online emag.ro, evomag.ro, F64 Studio şi retailerul Domo au înregistrat, în primele 12 ore de la începerea campaniei Black Friday, vânzări de peste 80 milioane de lei, relatează Mediafax.
Citeşte şi: Black Friday 2013: eMag a vândut patru maşini în trei minute
În cazul emag.ro, cel mai mare magazin online electroIT, vânzările au atins la ora 12.00 suma de 55 de milioane de lei, reprezentând contravaloarea a 100.000 de comenzi.
F64 Studio a vândut peste 7.200 de produse în valoare, de peste peste un milion de euro.
Citeşte şi: Black Friday 2013: 4,2 milioane de români cumpără produse la reduceri
"Până la ora 12.00, F64 a înregistrat comenzi în valoare totală de peste 1 milion de euro. Prima comandă a ajuns la client în 40 de minute după efectuarea acesteia, mai exact la ora 00:40. Au fost cumpărate 10 produse/minut, iar după 12 ore de campanie, peste 7.200 de produse au fost vândute. În acest ritm, F64 se pregăteşte pentru o suplimentare de stocuri", se spune într-un comunicat al F64 Studio.
Categoriile cele mai vândute au fost, ca şi în campania din 2912, aparatele DSLR, aparatele compacte şi mirrorless, precum şi obiectivele şi bliţurile dedicate.
Citeşte şi: Black Friday 2013: Flanco: Înghesuială la tablete şi televizoare
La evomag.ro au fost comandate 10.360 de produse, în valoare de peste 1,1 milioane de euro.
Retailerul spune că s-a vandut deja 75% din stocul de produse alocat pentru Black Friday, în conditiile în care acesta a fost suplimentat.
Black Friday a debutat la Domo cu vânzări de patru milioane de euro, înregistrate până la ora 12.00 în cele 97 de magazine din reţeaua Domo Retail.
Pe categoria televizoarelor, unele dintre cele mai dorite produse de către consumatori de Black Friday, vânzările până la ora 12.00 au depăşit aşteptările, clienţii achiziţionând peste 6.000 de televizoare