„Adevărul” şi-a păstrat poziţia de cel mai de încredere brand din România la categoria cotidiene. Distincţia a fost oferită ziarului nostru pentru al treilea an consecutiv, în cadrul Galei Trusted Brands 2013, desfăşurată aseară, la Bucureşti.
Trusted Brands este cel mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 12 ţări europene, printre care şi România. Alături de „Adevărul” au mai fost premiate alte 37 de branduri de încredere de pe piaţa românească.
Grigore Cartianu, ombudsman în cadrul redacţiei “Adevărul”, a fost cel care a ridicat diploma şi trofeul în cadrul Galei Trusted Brands 2013.
„Vă mai amintiţi lămpile cu gaz?”, şi-a început Cartianu discursul. „Dar casetofoanele cu care mergeam pe umăr? Dar dischetele? Toate au dispărut. Ei bine, cam aşa stau lucrurile şi cu presa scrisă. Număraţi câte ziare au mai rămas! Aşa că, dumneavoastră, oamenii de afaceri care aveţi bugete pentru publicitate, grăbiţi-vă acum să vă promovaţi produsele în ziare pentru că mâine s-ar putea să nu mai aveţi unde le promova. Dar noi, ziariştii, nu suntem trişti. Nimic nu se pierde, totul se transformă. Trecem pe online şi sperăm că la anul unul dintre brandurile de încredere în media va fi adevarul.ro.”
Românii, la fel de consecvenţi ca nemţii
Rezultatele Trusted Brands 2013 au evidenţiat că, mai mult decât ceilalţi europeni, românii rămân fideli mărcilor care au reuşit să le câştige încrederea. La majoritatea categoriilor, liderii au rămas aceiaşi ca anul trecut. O situaţia asemănătoare s-a mai înregistrat în Germania.
Câştigătorii Trusted Brands România 2013:
Categorii europene:
– Automobile: Dacia
– Electrocasnice: Philips
– Computere personale: Dell
– Telefonie mobilă: Nokia
– Operatori telefonie mobilă: Or