Un designer s-a gândit că i-ar sta mai bine companiei Microsoft cu o nouă atitudine, cu un slogan nou şi un logo nou pentru produsele sale. El şi-a prezentat ideile în vară, iar acum a fost recrutat de Microsoft.
Andrew Kim şi-a prezentat în 2012 viziunea lui despre Microsoft şi cum ar trebui compania să-şi schimbe strategia. Sub numele „The Next Microsoft“, el a creat un logo nou, a venit cu un slogan mai bun - „O marcă este o promisiune făcută, o promisiune ţinută“ - şi le-a pus pe toate pe site-ul minimallyminimal.com. Acum, după cum scrie „The Verge“, Kim s-a ales cu un loc de muncă la Microsoft.
Nu a ajuns să construiască noul Surface Phone, dar a fost integrat în divizia Xbox. Desigur, nu să resusciteze deja îmbătrânitul Xbox 360, ci, cel mai probabil, să contribuie la viitoare generaţie a consolei. Potrivit anunţului său, din vară va fi omul Microsoft şi compară angajamentul luat cu o căsătorie.
„Să lucrezi la o companie este ca şi cum te-ai căsători, devine o parte fundamentală din viaţa ta. Vreau să lucrez cu oameni incredibili la proiecte incredibile care mă pot interesa“, a afirmat Kim. Se pare că designerul este încă un student şi din vară va fi liber de constrângerile educaţionale, de aceea a ales să înceapă atunci. Mai mult, Kim a anunţat încă din 2012 că lucrează la ceva sponsorizat de Microsoft şi se pare că acum pachetul de proiecte a fost cumpărat de companie.
O parte din ceea ce a creat designerul şi a atras atenţia gigantului american este prezentă mai jos şi pe site-ul sau, intitulat MM.