Pentru orice defecţiune, abonaţii operatorilor TV prin satelit rămân fără semnal zile în şir. Majoritatea televiziunilor digitale şi-au externalizat serviciile de montaj şi service unor firme fără personal calificat şi cu foarte puţini angajaţi. O dată cu apariţia televiziunii prin satelit, fiecare colţ de ţară a fost împânzit de antenele parabolice ale operatorilor de profil. Asta pentru că prin satelit poţi beneficia de o paletă largă de canale TV, indiferent că locuieşti la oraş sau în vârf de munte. Numărul celor care aleg această opţiune în defavoarea cablului TV creşte pe zi ce trece. La jumătatea anului aproape 2,6 milioane de abonaţi recepţionau programele audiovizuale în format digital, cei mai multi dintre aceştia, peste 2,3 milioane, utilizând sistemele de transmisiune prin satelit, potrivit lui Cătălin Marinescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicatii (ANCOM). Astfel, un procent de aproape 90% din cei 2,6 milioane de abonaţi recepţioneaza aceste programe prin reţele satelit.
Citiţi şi:
Cabliştii te execută pe nedreptUPC şi RCS&RDS le întorc spatele clienţilor Cluj: EXCLUSIV VIDEO UPC către clienţii care au primit somaţii: „Nu mai plătiţi nimic”
Veniturilor Romtelecom, în scădere
Ploaia întrerupe semnalul
Serviciile post vânzare ale Dolce Romtelecom, Boom Tv sau Digi Tv lasă de dorit. Şi asta pentru că, uneori, aştepţi şi două luni până când o echipă de specialişti vine să-ţi instaleze antena sau să remedieze o defecţiune. Gabriela Stoican are o casă în oraşul ilfovean Pantelimon şi a apelat la compania RCS&RDS pentru a-şi monta cablu TV în 2008. De la biroul de informaţii i s-a spus că în Pantelimon nu există cablu şi dacă vrea, poate alege o antenă de la Digi TV.
Gabriela a fost de acord, însă, după ce i s-a dat un termen de