Imnul „Viva Mamaia“ ar trebui să fie emblema sonoră a acestei veri în staţiunea Mamaia, dar recenziile negative de pe YouTube n-au priit producătorilor. În prezent, nimeni nu mai poate comenta sau evalua acest videoclip pe platforma video a Google.
Videoclipul pentru „Viva Mamaia“ a fost lansat pe YouTube pe 11 mai şi de atunci a pornit un întreg scandal cu privire la acesta. Principalele acuzaţii sunt că este o melodie copiată şi că nu reprezintă staţiunea. Radu Mazăre este unul dintre actorii vieoclipului, dar se pare că nici el nu este prea bine primit.
Acum, MediaProMusic a decis să oprească sistemul de comentarii şi de evaluări de pe YouTube. Au voie să facă acest lucru, este produs media al lor, dar măsura spune mai multe despre reacţiile negative pe care melodia „Viva Mamaia“ le-a stârnit. În prezent, după cum se vede şi în captura de ecran de mai jos, poate fi văzut doar numărul de vizualizări (peste 500.000).
Pe lângă această melodie, „Viva Mamaia“, producătorii şi-au dezvoltat şi o strategie de marketing serioasă pentru vara aceasta. Beretele de salvamar interbelic ale lui Mazăre vor fi puse în vânzare, iar imnul are deja o variantă de club care se cântă cu succes în localurile din staţiune. În plus, „salvamarul“ Mazăre, care se laudă în cântec că face cinste cu... carnavalul, oferă un cadou vizitatorilor din Mamaia: aceştia vor putea să-şi facă gratuit tatuaje cu numele staţiunii, desenat sub o ancoră sau o timonă – simboluri tradiţionale marinăreşti.
Se pare că producătorii n-au luat în calcul şi reacţia oamenilor pe YouTube. Au rezolvat-o acum, prin cenzură.
Mai multe informaţii pe aceeaşi temă:
FOTO VIDEO Uite luna, uite farul, uite că-ncepe scandalul! Imnul „Viva Mamaia!“, „o aiureală“ pe 35.000 euro din bani publici
VIDEO „Mazăre să plătească imnul din banii lui. Dacă se poate numi imn“
Bereta retro de s