Cel mai mare hipermarket din oraş, magazinele vedetelor tv Andreea Esca şi Mihaela Rădulescu, 14 restaurante cu meniuri internaţionale, 1000 de locuri de parcare subterană şi 310 magazine – aşa se prezintă varianta extinsă a singurului mall bănăţean, redeschis azi la Timişoara. Sursa: Adi Pîclișan Extinderea Iulius Mall Timişoara, care dublează practic capacitatea primului mall din Banat a fost inaugurată azi, în prezenţa lui Iulian Dascălu, preşedintele Iulius Grup, care s-a declarat foarte mulţiumit de prestaţia muncitorilor chinezi la care a apelat pentru ducerea la bun sfârşit a proiectului.
„Am lucrat cu 80% muncitori români şi numai 20% chinezi. Dacă este să fac o glumă aş spune că diferenţa dintre ei se defineşte astfel: pe un chinez te gândeşti cum să îl opreşti din lucru, pe un român cum să-l facă să lucreze mai bine”, a declarat Dascălu.
Prin extindere, Iulius Mall Timişoara a devenit un mall regional, ceea ce face ca în prezent conducerea lui să fie în negocieri cu mari branduri internaţionale care îşi doresc să fie prezente aici. „Credem că cel puţin cinci ani de acum înainte a Timişoara nu va apărea un alt proiect de o semenea anvergură”, a mai spus reprezentantul Iulius Group.
Branduri noi
Printre noii chiriaşi ai Iulius Mall Timişoara se numără Intersport, lider mondial în vânzarea articolelor sportive, intrat acum pe piaţa din Timiş, Picioru’ Gras, un magazin deţinut de Mihaela Rădulescu, Ayan şi Elan Schwartzenberg, care va oferi articolele vestimentare marca „Ayan”, special create de către vedeta tv pentru copiii cu vârste între 3 luni şi 14 ani, magazinul Z, al cărui proprietar este Alexander Eram, soţul Andreei Esca.
La deschidere a fost aşteptată Mihaela Rădulescu în persoană, însă diva a anunţat de dimineaţă că a pierdut avionul, astfel că a ratat ocazia de a da autografe şi