Graţie unui viral postat pe YouTube în care îşi povestea viaţa, un bărbat din Ohio şi-a găsit un job, o casă şi opt milioane de fani în doar trei zile
Un clip postat în urmă cu trei zile pe internet l-a transformat pe americanul Ted Williams dintr-un cerşetor într-o celebritate. Bărbatul din Ohio, în vârstă de 53 de ani, a primit peste noapte zeci de oferte de joburi de îndată ce povestea lui a apărut pe YouTube şi e răsfăţatul televiziunilor americane. Cine să fie responsabil pentru succesul lui Williams? Puterea internetului sau vocea extraordinară cu care bărbatul fără adăpost a fost dăruit?
Ted Williams a devenit cunoscut la începutul acestei săptămâni când un jurnalist de la o publicaţie locală din Ohio a înregistrat un filmuleţ cu acesta şi a postat clipul pe YouTube. Filmarea a ajuns să fie urmărită de peste 4 milioane de oameni în doar 48 de ore, iar Williams i-a impresionat pe toţi cu vocea sa uimitoare, potrivită pentru orice post de radio sau televiziune. Poreclit "vocea de aur a radioului", bărbatul fără adăpost a primit miercuri o ofertă de job de la un club de baschet din NBA, Cleveland Cavaliers, care i-a propus să devină crainic al echipei, oferindu-i şi o casă, relatează Le Monde. De altfel, purtătorul de cuvânt al Cavs, Ted Carper, a vorbit despre posibilitatea ca Ted Williams să lucreze la Quicken Loans Arena, unde "Cavalerii" joacă.
♦ Povestea mediatică a lui Williams a început pe 3 ianuarie în Columbus, Ohio, unde un jurnalist de la publicaţia locală, Dispatch, l-a zărit pe acesta în timp ce se afla pe autostradă. El a văzut atunci un bărbat cu părul vâlvoi ce mergea ţinând în mâini un carton pe scria cu majuscule: "Vocea mea este un dar de la Dumnezeu. Sunt un fost prezentator de radio care a căzut pradă vremurilor grele. Vă rog! orice ajutor va fi apreciat. Vă mulţumesc şi Dumnezeu să vă ajute. Sărbători fericite." @N_