Pasajul de la Ciochiuţa de pe DN 6, care face legătura între Drobeta Turnu-Severin şi Craiova, are nevoie de reparaţii. Lucrările, finanţate de Uniunea Europeană, au fost efectuate însă în purul stil românesc, aşa că acum firma de construcţii remediază deficienţele.
Au trecut abia doi ani de la darea sa în folosinţă şi deja are nevoie de reparaţii. CNADNR, beneficiarul lucrării trebuia să recepţioneze pasajul de la Ciochiuţa în luna mai, însă la un control de fond s-a constatat că există nereguli la rosturile de dilataţie. În aceste condiţii, firma de construcţii a primit un termen de remediere a deficienţelor până la data de 15 iunie. Cei afectaţi sunt bineînţeles conducătorii auto care trec prin zonă pentru că se circulă doar pe un singur sens, astfel că timp de câteva minute aceştia sunt nevoiţi să aştepte la semafor.
„Drumurile Naţionale trebuiau să recepţioneze în luna mai această lucrare. Având în vedere că la controlul care s-a efectuat s-au constatat câteva nereguli şi câteva deficienţe s-a solicitat constructorului – fiindcă este normal ca acesta să suporte cheltuielile suplimentare – eliminarea acestor deficienţe. Începând cu data de 3 iunie s-a dat termen două săptămâni pentru remedierea acestor deficienţe. Deficienţele au fost constatate la rosturile de dilataţie. S-a constatat că nefiind efectuate corect, s-au creat onduleuri pe parcursul acestui pasaj”, a declarat subprefectul de Mehedinţi, Octavian Tuţu.
Rosturile de dilataţie nu sunt din câte se pare însă singurele probleme constatate la pasajul de la Ciochiuţa. Un raport al Curţii de Conturi cu privire la activitatea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) pe componenta drumurilor naţionale în perioada 2008- martie 2012, arată că sunt diferenţe mari de cost în reabilitarea şi modernizarea unor drumuri naţionale. Ca exemplu valoarea unitara medie a