Noul post de televiziune din portofoliul Discovery Networks emite de ieri.
TLC, noua televiziune dedicată femeilor ce aparține grupului Discovery Networks, a avut petrecerea de lansare aseară, la care au participat vedete, dar și nume importante din publicitate și rețeaua de cablu.
La eveniment au invitați trei oameni speciali, ce au putut fi urmăriți prin intermediul unor ecrane de televziune, în timp ce își defășurau activitatea chiar la locul lor de muncă. Anthony Rafaelli, bucătar șef la restaurantul Bonne Bouche din Capitală, a arătat invitaților cum se prepară câteva feluri de mâncare. Genoveva Gălan, poliţistă şi antrenoare de ju jitsu, a prezentat tehnici de auto-apărare în direct, în timp ce Nick Barna, make-up artist pentru Maybelline New York, le-a oferit doamnelor sfaturi cu privire la machiaj.
Mai mult de atât, invitații puteau să comunice cu artiștii pintr-o cameră web pusă la dispoziție. Atmosfera a fost întreținută de Maria Radu și formația ei, dar și de trucurile făcute de un magician și un maestru cofetar.
FOTO: Discovery Network
Într-un interviu acordat EVZ, Ada Roseti, Channel Director Discovery Net works, vor beşte despre studiul făcut înainte de lansarea postului şi progresele care se fac în ceea ce priveşte realizarea unui proiect local.
EVZ: Pe baza experienţei dumneavoastră, credeţi că TLC poate deveni unul dintre canalele TV preferate ale telespectatoarelor din România?
Ada Roseti: Înainte să lansăm TLC, am vrut să înţelegem cât mai bine ceea ce vor să vadă la televizor femeile din România. Concluzia noastră a fost că trebuie să aducem ceva complet diferit de ceea ce există pe piaţă la ora actuală, nu doar alte programe, ci o altă modalitate de abordare. În loc să le oferim doar o cale de evadare din lumea reală, TLC se poziţionează ca prietena cea mai bună a telespectatoarelor şi oferă genul d