Un nou anotimp, un nou studiu despre popularitatea Facebook. Tinerii sunt interesaţi de Facebook, dar interesul lor scade. Totuşi, există câteva motive pentru care nu contează prea mult atitudinea lor faţă de un produs online, chiar faţă de cea mai mare reţea socială.
Facebook are cel mai mare public, dar cu fiecare nouă funcţie mulţi utilizatori ameninţă că părăsesc această reţea socială. Tinerii sunt unii dintre cei mai instabili utilizatori, iar un studiu preluat de Huffington Post arată că Facebook, YouTube de la Google şi Instagram sunt cele mai populare trei produse online. Totuşi, dacă se ia în calcul că Instagram e a Facebook, atunci popularitatea „marelui albastru“ este mai mare.
Facebook mai este ameninţată şi de micile reţele sau servicii care „muşcă“ din popularitate, cum ar fi Pheed sau Snapchat. Au un public mic, dar fiecare îl are pe al său şi astfel masa de utilizatori combinată este mare. Apoi, mai sunt toate acele site-uri pe care oamenii petrec timp, cum ar fi 9gag sau reddit. Pierde Facebook sau nu? Din punctul de vedere al tinerilor, da.
De ce nu contează că tinerii sunt mai puţin interesaţi de Facebook? Tinerii nu investesc bani în produse, în cadouri. Ar vrea, sunt cei mai uşor de influenţat, dar ei nu produc bani (decât în număr mic) şi, deci, sunt condiţionaţi de alte surse de venit pentru a cheltui pe ceea ce (prin) Facebook (se) vinde.
REVIEW Facebook Home - Îl primeşti pe Facebook în „casa“ ta? L-am primit, iar acum mă lepăd de „telefonul Facebook“ Tinerii sunt mulţi şi au timp de Internet, pe telefon sau de la PC, dar sunt şi o masă instabilă. Gusturile lor sunt în formare şi niciodată nu pot fi consideraţi un public suficient de omogen pentru a-ţi orienta produsul pe el. Desigur, Facebook a crescut mulţumită tinerilor (studenţi), dar acum este o afacere, al doilea site al Internetului (după Google) şi trebu