Monovolumul Honda Jazz este foarte compact la exterior şi incredibil de încăpător la interior – o propunere aproape ideală, dacă am putea face abstracţie de preţul nu tocmai popular. Sursa: EVZ
Pentru o maşină căreia îi lipsesc zece centimetri ca să ajungă la pragul de patru metri lungime, Honda Jazz este aproape neverosimil de mărinimoasă cu nevoia de spaţiu a proprietarului său.
La fel de adevărat este că, pentru un model atât de mic, monovolumul japonez vine în România cu un preţ surprinzător de mare – o caracteristică supărătoare generalizată în acest segment.
Hocus-pocus cu bancheta
Niciun vehicul de pasageri cu o amprentă la sol similară nu rezolvă cu mai multă ingeniozitate şi succes îndatoririle de cărăuş, atunci când i se cere asta, decât Jazz-ul.
Portbagajul are o capacitate minimă de 330 de litri. Scaunele din spate ("Magic seats") se pot rabata pe două direcţii.
Dintr-o singură mişcare, spătarul banchetei poate fi coborât, aliniindu-se perfect cu podeaua portbagajului, acesta din urmă căpătând, în acest fel, dimensiuni impresionante.
Dacă se doreşte, şezutul poate fi ridicat (întocmai ca un scaun de cinematograf), eliberând numaidecât o zonă importantă în spatele scaunelor din faţă, potrivită pentru depozitarea unui obiect de mari dimensiuni sau a unei biciclete.
Hibridul vine la sfârşitul anului
Şoferul şi pasagerul din dreapta au la dispoziţie, fără nicio exagerare, la fel de mult loc (pentru cap, umeri, picioare) cât în destule modele din clasa medie.
Suplimentar, zonele dedicate depozitării obiectelor personale şi recipientelor cu răco ritoare sunt răspândite din abundenţă împrejurul ocupanţilor.
Spre sfârşitul anului, Honda va aduce în România şi versiunea cu motorizare hibridă a gamei Jazz. Prin comparaţie, în acel moment,