Visul american al antreprenorilor romani a supravietuit crizei. Potrivit unui sondaj al biroului american de statistica, din totalul romanilor din SUA, unul din cinci are o afacere proprie sau conduce o companie. Povestile catorva dintre romanii de acolo arata de ce spiritul antreprenorial se dezvolta mai cu spor peste Ocean. Daca nimeriti vreodata pe site-ul tanasescu.com, veti descoperi ca unul dintre cele mai uzuale nume de familie romanesti este un brand american in toata regula, scrie Capital.ro
Cum am devenit in 3 ani tara de malluri: unul la 5 saptamani. Romania a fost in ultimii trei ani cea mai importanta tinta de investitii din regiune pentru companiile de dezvoltare imobiliara, care au atacat piata cu 33 de centre comerciale noi, in urma unor investitii de aproximativ 2,5 miliarde de euro, arata o analiza a Ziarului Financiar. Cu alte cuvinte, in medie, la fiecare cinci saptamani a fost inaugurat cate un nou centru comercial, fie in Capitala, fie in marile orase precum Cluj sau Constanta, dar si in localitati mai mici, precum Piatra-Neamt, Buzau sau Alba Iulia.
Munca la domiciliu, stimul pentru angajati in vremuri de criza. A alterat criza imaginea de bun angajator a companiilor care ani de-a randul au intrat in topul realizat de Institutul Great Place to Work? Editia pe 2010 a clasamentului arata ca, dimpotriva, zeci de firme, inclusiv din Romania, au castigat la acest capitol, investind in angajati. Un numar de 14 companii din cele mai bune 100 de companii pentru care americanii vor sa lucreze au activitati si in Romania, majoritatea oferind salariatilor autohtoni pachete de beneficii similare celor practicate in tara de origine, scrie Capital.ro
O zi de lucru a celui mai puternic bancher din Romania. "In Romania, se vorbeste mult si se face putin. In cei doi ani de cand sunt aici, aceasta a fost una dintre marile mele frus