După ce grupul tehnologic american Microsoft a declarat că nu mai este interesat să achiziţioneze Yahoo, compania de servicii de internet a încheiat un pact cu rivalul Google pe segmentul de
După ce grupul tehnologic american Microsoft a declarat că nu mai este interesat să achiziţioneze Yahoo, compania de servicii de internet a încheiat un pact cu rivalul Google pe segmentul de publicitate online, scrie "Wall Street Journal".
Noua înţelegere cu Google înseamnă că Yahoo va introduce mesaje publicitare alături de rezultatele căutărilor. Cele două companii se aşteaptă ca afacerea să le aducă venituri de 800 milioane de dolari anual.
Cade înţelegerea cu Microsoft
Yahoo şi Google au căzut de acord să aştepte acordul autorităţilor de reglementare din domeniu, pentru încă trei luni şi jumătate. Yahoo are astfel posibilitatea de a pune capăt înţelegerii, în eventualitatea în care va fi preluată
"Această înţelegere comercială oferă Yahoo oportunitatea de a furniza utilizatorilor mai multe anunţuri publicitare relevante şi va oferi companiilor de publicitate o tehnologie mult mai performantă în domeniu", a afirmat preşedintele şi CEO-ul Google, Eric Schmidt, citat de BBC. Yahoo a respins astfel şi noua propunere a Microsoft de a cumpăra doar operaţiunile de servicii online.
Parteneriatul Yahoo cu Google este încheiat pe o perioadă de trei ani, însă ar putea fi prelungit până la zece ani, dacă Yahoo va decide să reînnoiască acordul.