În două luni, campania "The Ride" pentru ClickNet a crescut vânzările serviciului de internet al Romtelecom cu 300% Campania de comunicare ClickNet s-a adresat în special formatorilor de
În două luni, campania "The Ride" pentru ClickNet a crescut vânzările serviciului de internet al Romtelecom cu 300%
Campania de comunicare ClickNet s-a adresat în special formatorilor de opinie ("trendsetteri"). Strategia şi rezultatele au fost premiate cu medalia de aur la Effie.
Piaţa providerilor de internet din România nu este aglomerată. ClickNet, serviciul de internet al Romtelecom, lansat în 2005, are doi mari competitori: RCS/RDS şi UPS. În timp ce adversarii s-au axat pe campanii de tip Direct Marketing, ClickNet a ales strategia de a construi un brand puternic şi dinamic. Obiectivele urmărite au fost creşterea numărului abonaţilor cu 30%, faţă de lunile precedente, şi creşterea cotei de piaţă în raport cu principalii competitori.
Targetul campaniei au fost trendsetteri, persoanele din diferite grupuri sau organizaţii care imprimă anumite tendinţe şi pentru care internetul este o parte importantă în viaţa lor. Promovarea s-a adresat atât celor care nu aveau un provider, cât şi utilizatorilor de internet pasionaţi de tehnologii.
Astfel, conceptul campaniei s-a axat pe nevoia de a experimenta. Elementul central a fost clipul tv "The Ride" (Cursa). "Conceptul spotului vine dintr-un insight la îndemână: internetul înseamnă informaţie, iar accesul la informaţie înseamnă evoluţie.
Acumulând informaţia evoluezi mai repede. Spotul <> spune povestea unui tânăr care experimentează multiple identităţi odată ce pătrunde în lumea internetului", explică Cristiana Spătaru, Client Service Director al agenţiei Grey Bucureşti.
În ceea ce priveşte canalele de promovare, "strategia de media a urmat personalitatea brandului: activ, contemporan şi m