Google Glass nici nu a ajuns pe piaţă şi deja Google vrea să-şi „înveţe“ gadgetul tot mai multe trucuri. Ultimul patent indică recunoaşterea unui simbol cunoscut în toată lumea.
Pe Instagram, când apreciezi o poză ţi se arată simbolul inimii. De asemenea, există reţeaua WeHeartIt care a dus simbolul inimii la rangul de simbol pentru orice apreciezi. Acum, Google obţine patent de recunoaştere a acestui simbol atunci când este asociat cu ceva, o pictură, o persoană, o carte, notează The Verge. Astfel, ai like ceva fără să spui vreun cuvânt sau fără să apeşi vreun buton.
Facebook a introdus simbolul like în 2010 şi a devenit un mod facil de a arăta că ceva îţi place. Între timp şi alte reţele şi-au creat simbolurile lor, iar Google încearcă în Glass să facă mai uşoară trecerea din online în real şi viceversa. Când un utilizator încadrează ceva în forma stilizată a inimii, atunci ochelarii inteligenţi înţeleg că apreciază acel lucru şi-l marchează ca atare.
Posibilităţile sunt destul de numeroase, nu se opresc doar la plăcutul a ceva. Spre exemplu, poţi apropia cu un simplu gest o imagine. Sau ai putea ridica degetul mare şi să aplice pe Facebook un like. Asta există deja în televizoare Smart de la Samsung, iar recunoaşterea se face prin camera web a acestora. Totuşi, va mai dura ceva până când Google chiar va introduce recunoaşterea. Mai întâi are de lansat Glass către mai mulţi utilizatori.
Haide să discutăm, ne găseşti pe pagina Tech Adevărul de pe Facebook
Află mai multe despre Glass:
FOTO VIDEO Google Glass a ajuns în România. „Adevărul“ s-a jucat cu noul gadget al Google la IMWorld 2013
FOTO VIDEO „Adevărul“ a testat realitatea virtuală la IMWorld 2013
VIDEO Japonezii intră în cursa ochelarilor inteligenţi. Gadgetul lor va veni cu câteva funcţii interesante