BMW Seria 3 sărbătoreşte în acest an 33 de ani. Şi cum altfel putea un constructor auto să celebreze performanţa decât prin etalarea unei game de motorizări mai complexe ca niciodată - de la motorul de 143 CP (BMW 318i şi BMW 318d) şi până la cei 306 CP pentru 335i. Chiar şi prima generaţie a acestei limuzine de clasă medie a reuşit să aducă mult entuziasm printre fani datorită performanţelor sportive. Astăzi, BMW Seria 3 datorează rezultate de excepţie pachetului de măsuri BMW EfficientDynamics, oferit standard la toate modelele din gamă.
Povestea de succes pe care a cunoscut-o Seria 3 din 1975 până astăzi a fost influenţată de numeroase inovaţii, din care atât performanţele, cât şi economia de combustibil au avut de câştigat. Un fapt ce demonstrează modul în care s-a dezvoltat ingineria transmisiei şi cât de semnificative au devenit aceste modificări de-a lungul timpului: în timp ce un model BMW 324d din 1985, cu o putere de 86 CP, avea un consum de 6,9 litri motorină pe o distanţă de 100 km, în ciclu mixt, cel mai recent vârf de gamă Seria 3 diesel, BMW 335d, are o putere mai mare cu exact 200 CP, dar consumă cu 0,2 litri mai puţin pe aceeaşi distanţă. (A.E.M.)
BMW Seria 3 sărbătoreşte în acest an 33 de ani. Şi cum altfel putea un constructor auto să celebreze performanţa decât prin etalarea unei game de motorizări mai complexe ca niciodată - de la motorul de 143 CP (BMW 318i şi BMW 318d) şi până la cei 306 CP pentru 335i. Chiar şi prima generaţie a acestei limuzine de clasă medie a reuşit să aducă mult entuziasm printre fani datorită performanţelor sportive. Astăzi, BMW Seria 3 datorează rezultate de excepţie pachetului de măsuri BMW EfficientDynamics, oferit standard la toate modelele din gamă.
Povestea de succes pe care a cunoscut-o Seria 3 din 1975 până astăzi a fost influenţată de numeroase inovaţii, din care atât performanţele, cât şi eco