A treia generaţie a popularului model BMW X5 a prins forme concrete. Producătorul bavarez de automobile a anunţat că maşina care a înfiinţat segmentul Sports Activity Vehicle vine să stabilească noi standarde în materie de design impozant, interior luxuriant, versatilitate şi plăcerea condusului eficient.
Până la finalul lui 2013 apar şapte variante de motorizare
Noul BMW X5 vine cu trei variante de motorizare la lansare.Nemţii se angajează că au construit un automobil care să obţină rezultate mai bune în ceea ce priveşte consumul de carburant şi emisiile de CO2, totul prin reducerea totală a greutăţii maşinii, optimizarea desenului aerodinamic, prin tehnologiile noi ale motorizărilor şi prin cutia de viteză automată cu opt trepte la care se adaugă tehnologia BMW EfficientDynamics. Spre finalul anului, mai precis în decembrie 2013, în gama de motoare vor mai apărea xDrive40d, xDrive35i, xDrive25d şi sDrive25d.
În acest moment sunt disponibile următoarele variante:
BMW X5 xDrive50i
- motor V8 de 4,4 litri pe benzină care dezvoltă 450 de cai putere la 5500 rpm şi un cuplu maxim de 650 Nm între 2000 şi 4500 rpm
- demaraj 0-100 km/h în 5,0 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h
- consum declarat de 10,4-10,5 litri/100 km cu emisii de 242-244 g/km
BMW X5 xDrive30d
- motor diesel cu şase cilindri în linie de 3.0 litri care dezvoltă 258 de cai putere la 4000 rpm şi un cuplu maxim de 560 Nm între 1500 şi 3000 rpm
- demaraj 0-100 km/h în 6,9 secunde şi o viteză maximă de 230 km/h
- consum declarat de 6,2 litri/100 km cu emisii de 162-164 g/km
BMW X5 M50d
- motor diesel cu şase cilindri în linie şi trei turbine de 3,0 litri care dezvoltă 381 de cai putere între 4000 şi 4400 rpm, dar şi un cuplu maxim de 740 Nm între 2000 şi 3000 rpm
- demaraj 0-100 km/h în 5,3 secunde şi o viteză maximă d