În urmă cu cinci luni, Vlad Stănică, un bucureştean în vârstă de 31 de ani, şi-a cumpărat o cartelă Orange şi a ales planul tarifar „My Orange”. Sursa: EVZ
„După ce m-am uitat pe site- ul Orange la oferte, am selectat un plan tarifar „My Orange” ce cuprinde 10 cenţi în reţea cu orice număr, plus un număr favorit, tot în reţea, dar cu un cent pe minut”, îşi aminteşte Vlad. Bărbatul şi-a activat extraop ţiunea, însă nu a putut să-şi aleagă numărul „magic”.
„Am încercat să activez planul tarifar. Pentru că nu am putut, am sunat să văd ce se întâmplă”, spune bărbatul. Ope ra toa rea Orange i-a comunicat că nu are vechimea necesară în reţea pentru a putea beneficia de acea ofertă.
Orange: informaţia e disponibilă pe site
Reprezentanţii firmei Orange afirmă că informaţiile legate de alegerea numărului magic se găsesc pe adresa www.orange. ro/prepay/planuri-tarifarero. html. „Oricare ar fi planul tarifar (Start, Music, My Time, My Group sau My Orange), dacă numărul are o vechime de 18 luni în reţea, vă puteţi alege un număr (tot în reţea) cu care să vorbiţi cu un cent pe minut din creditul plătit, indiferent de ora la care sunaţi”. Probabil că clientul nostru nu a observat informaţia disponibilă pe site-ul nostru, adaugă reprezentanţii Orange.
„Pe pagina unde sunt detaliile legate de acest plan tarifar nu se specifică acest lucru”, spune, în replică, Vlad Stănică.
Reprezentanţii organizaţiilor care se ocupă de protecţia consumatorului sunt rezervaţi şi declară că situaţia trebuie analizată. „Faptul că o informaţie esenţială a fost omisă în prezentarea ofertei nu înseamnă că respectiva practică e incorectă. Consumatorul poate face o sesizare către comisariatul local pentru protecţia consumatorilor, instituţie competentă să analizeze şi să stabilească corectitudinea practicii comerciale Orange”, sp