Doar 18.000 de euro, aceasta este sumă pe care o încasează Primăria Municipiului Bucureşti de la Emagic, organizatorul concertului Madonnei. Banii nu sunt de ajuns pentru a repara distrugerile din Parcul Izvor. Producţia uriaşă „Sticky and Sweet”, văzută în 2008 de fanii artistei din 58 de oraşe din întreaga lume, va folosi, la Bucureşti, o armată de peste 1.000 de oameni care vor amenaja scena de 100 de tone.
Madonna îşi trimite „trupele” la Bucureşti cu şapte zile înaintea show-ului din 26 august.Vor fi amplasate în acelaşi perimetru, un kilometru de baruri, toalete, tribune şi vor fi amenajate şi parcări. Toate acestea vor schimba înfăţişarea Parcului Izvor în urma concertelor.
Uriaşul concert înseamnă amenajarea unui teren de aproximativ 140.000 metri pătraţi. Cu toate acestea, Primăria Capitalei, nu câştigă prea mult de pe urma concertului, întrucât pentru închirierea unor suprafeţe mai mari de 5.000 de metri pătraţi din parcuri, percepe o taxă zilnică de doar 7.350 de lei.
Emagic ar trebui să cureţe zona în trei zile
Organizatorii sunt obligaţi să dezafecteze zona şi să cureţe parcul în trei zile, după concert. „Comisia de ordine publică, din care fac parte reprezentanţi ai poliţiei, jandarmeriei, prefecturii, specifică obligativitatea asigurării de către firma organizatoare a curăţeniei”, a explicat pentru „Adevărul de Seară” Lenuţa Boncotă, director executiv Direcţia venituri din Primărie.
Pentru cele 10 zile de care vor avea nevoie organizatorii pentru a amenaja şi a dezafecta spaţiul destinat concertului Madonnei, Emagic va plăti Primăriei Capitalei aproximativ 18.000 de euro (73.000 de lei). Amenajarea aceluiaşi spaţiu pentru show-ul Depeche Mode, din 16 mai, necesită aproximativ patru zile pentru care Emagic va plăti 29.400 de lei, adică un pic peste 6.800 de euro.
Ecologiştii nu sun