Cei interesaţi de noul model autohton au două opţiuni viabile: o versiune 4x4 - cu tracţiune integrală - sau un Logan MCV. Sursa: Dacia
1 /. Comunicatul de presă prin care Dacia anunţa, marţea trecută, lansarea noului SUV Duster la Salonul Auto de la Geneva era deschis de o promisiune pe care producătorul nu o poate susţine şi de care viitorul client nu va beneficia: ” Dacia Duster, un 4x4 veritabil. De azi, de la 10.500 de euro cu TVA inclus”. Gama Duster poate fi accesată cu suma promovată de Dacia, dar, aşa cum s-a menţionat în repetate rânduri săptămâna aceasta, preţul minim permite doar achiziţionarea unui autoturism (cu tracţiune faţă) 2x4. Cât se poate de veritabil, evident. Discuţia despre 4x4 începe abia de la 12.300 de euro (versiunea 1.6 - 105 CP Duster) sau, mai degrabă, de la 12.800 de euro (1.6 - 105 CP Ambiance) - dacă aruncăm o privire pe lista cu dotările fiecărei echipări constatăm că ”baza” (Duster) e mai despuiată ca un supermodel din paginile calendarului Pirelli.
În oricare dintre cele două situaţii, ne găsim deja la aproximativ 2.000 de euro distanţă (plus/minus două, trei sute de euro) de suma trâmbiţată de Dacia.
Vestea proastă este că suntem încă foarte departe (ca preţ) de singura versiune cu tracţiune integrală care întruneşte atributele unei oferte demne de a fi obiectiv luată în considerare!
Mai jos veţi putea afla de ce preţul maxim promovat zilele acestea pentru gama Dacia Duster (15.600 de euro) este insuficient achiziţionării unui 4x4 în pas cu vremurile în care trăim şi cum electronica stă în câţiva centimetri de piele.
MCV-ul, cel mai bun Duster cu tracţiune faţă
Cum am semnalat de la bun început, cei interesaţi de noul SUV Dacia Duster au, practic, două opţiuni viabile: o versiune 4x4 - cu tracţiune integrală - sau un Logan MCV.
Un Duster doar cu