La capitolul autostrăzi, ca în multe alte domenii de altfel, ungurii ne dau lecții. Harta autostrăzilor arată că România are nevoie de câțiva zeci de ani pentru a ajunge Ungaria la numărul de kilometri de autostradă.
Ungurii au inaugurat ultima autostradă, la graniţa cu România. În timp ce noi suntem blocaţi, maghiarii au rezolvat problema
În această săptămână ungurii au inaugurat o nouă autostradă, care face legătura între Mako și Szeged. Noul tronson face parte dintr-o rețea întreagă de autostrăzi. Cu ultima porțiune, ungurii au venit până aproape de granița cu România. Din păcate nu au la ce autostradă să se conecteze pentru că pentru că autostrăzile din vestul țării figurează doar pe hârtie.
Ungurii şi-au inaugurat autostrada Szeged-Mako cu o zi înainte de termen
CLICK PE POZĂ PENTRU DETALII DIN HARTĂ!
VOCEA VESTULUI Uitaţi-vă la unguri şi vedeţi cât ne costă lenea, nesimţirea şi prostia!
Cea mai avansată porțiune este Timișoara-Arad, dar și aici lucrările sunt întârziate și sunt șanse minime să fie dată în circulație la sfârșitul acestui an. Pe Arad-Nădlac abia s-a ales constructorul, astfel că în următorii doi ani nu se poate vorbi la modul realist de o autostradă. Liniuțele roșii cu care sunt marcate autostrăzile pe hărțile Ungariei și României vorbesc însă de la sine.
„Nu ne oprim la graniţă”
CLICK pe poze pentru o nouă galerie foto!
Una dintre minunile inginereşti cu care se mândresc vecinii noştri este noul pod construit peste Tisa. Acesta are 600 de metri şi a costat peste 15 milioane de euro. Ministrul cabinetului de la Budapesta a ţinut să precizeze că aşteaptă ca şi partea română să se mişte cu autostrada Vestului. „Această autostradă de la graniţă va aduce mai aproape cele două ţări. Drumul nu se va opri la graniţă, ci va duce la Bucure