Steelcase a deschis azi, 19 septembrie, la Cluj-Napoca cel de-al treilea Centru de Servicii Globale din lume după cel din Kuala Lumpur (Malaezia) şi cel din Monterrey (Mexic). Centrul din Cluj va oferi expertiză IT şi servicii de suport prin centralizarea operaţiunilor financiar-contabile clienţilor companiei din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
Liderul mondial în industria amenajării spaţiilor de birouri, Steelcase, şi-a deschis, azi, 19 septembrie, la Cluj-Napoca, în clădirea Maestro Business Center de pe Bulevardul 21 decembrie 1898 din Cluj-Napoca, un Centru de Servicii Globale. Acest centru este al treilea din lume după cele din Malaezia (Kuala Lumpur) şi Mexic (Monterrey) şi va fi condus de Bettina Plassmann, care e managing director. Sediul central al companiei este în Grand Rapids, Michigan, SUA.
Imagini de la lansarea Centrului de Servicii Globale Steelcase din Cluj
Ce va face acest centru?
Va deservi regiunea care cuprinde Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, sediile companiei din SUA şi clienţii din întreaga lume. Mai precis, echipa din Cluj, care cuprinde 48 de IT-şti, economişti, va oferi expertiză IT, servicii de support vânzări şi suport prin centralizarea operaţiunilor financiar-contabile. Reprezentanţii companiei au anunţat că, la cluj, intenţionează să mai angajeze specialişti în IT, finanţe şi vânzări.
De ce Cluj?
La inaugurarea Centrului au participat, din partea companiei Steelcase Inc, vicepreşedintele senior şi chief administrative officer Nancy Hickey, directorul de vânzări pe Europa Centrală, Philippe Pereira, iar din partea autorităţilor locale, primarul Clujului, Emil Boc.
Cum arată birourile Centrului
„Suntem aici pentru a împărtăși experiența noastră de 100 ani și dorim ca această prezență să producă un impact social și economic pozitiv prin investiții și locuri de muncă, da