Ultimul model te îmbie cu cel mai puternic propulsor din gama constructorului german.
1 /.
Dacă o vezi pe şosea, nu te poţi gândi la prea multe. E un soi de maşină, amintind de o orcă... E mare. Foarte mare. Cum ar putea un autoturism care seamănă cu o balenă să fie rapid şi agil, să se strecoare pe străzi mereu în reparaţie, să fugă de sub priviri într-o clipită? Dar germanii pot. Ei pot de fiecare dată când vine vorba de industria auto. Dacă mai era nevoie să îşi adjudece încă o victorie şi să demonstreze că şi un „monstru“ uriaş înregistrează recorduri de viteză, Audi a lansat la Geneva noul model Q7.
Nepot de monopost
Schimbarea nu constă în mici retuşuri „estetice“. Ultima generaţie se mândreşte cu echiparea, în premieră, a unui SUV cu un motor diesel V12 de 6 litri. El a căzut în sarcina aceleiaşi echipe care a realizat şi propulsoarele RS4, RS6 şi R8, cel mai bun certificat de garanţie pe care constructorul putea să-l dea. Primul model care s-a bucurat de motorul V12 de 6 litri a fost concept-carul R8 TDI, prezentat la începutul acestui an, care a fost testat cu succes la Le Mans. Confirmarea performanţelor a dus la producerea lui în sistem de serie, fără a-i ştirbi din calităţile unui bolid. Astfel, noul Q7 are toate şansele să devină cel mai rapid SUV diesel.
Cu cei 500 de cai-putere, ultimul produs Audi ajunge de la 0 la 100 de kilometri în 5,5 secunde. Şi asta, în pofida celor 2,6 tone pe care trebuie să le ducă în spate. Silueta i-a fost ajustată cu ajutorul şasiului sportiv şi al caroseriei din aluminiu. În plus, off-roaderul german nu e foarte pretenţios şi se adaptează drumurilor noastre „accidentate“ - are suspensie dublă pe axa faţă şi amortizoare adaptive pneumatice şi absorbitoare de şocuri controlate electronic, care diminuează „balansul“ automobilului.
Consum economic
@N