Turism Oraşul de la Poalele Tâmpei mizează pe cetăţile medievale, spectacolele cu cavaleri, Castelul Bran, juni şi Biserica Neagră.
Promovarea internaţională a început încă de la Târgul de Berlin din această primăvară.
Reprezentanţii Asociaţiei de Promovare şi Dezvoltare a Turismului (APDT) vor merge în noiembrie la Târgul de Turism de la Londra şi în decembrie la Târgul de Crăciun de la Nurnberg, oraş înfrăţit cu Braşovul. „La Londra va fi un stand naţional al României. Vom participa şi noi, dar şi alte oraşe. Vom expune pe rând, iar ordinea va fi stabilită prin tragere la sorţi. Vom merge şi la Târgul de Crăciun de la Nurnberr, care este cel mai mare din Europa", ne-a declarat a declarat Ionuţ Gliga, director executiv APDT
Se va pune în valoare infrastructura turistică din judeţ: zidurilor vechii Cetăţi a Brasovului, care au fost refăcute, cetăţile istorice Făgăraş, Râşnov, Rupea şi Feldioara, aflate într-un amplu proces de refacere, traseul turistic «Triunghiul medieval transilvănean» Sibiu-Braşov-Sighişoara şi cel al bisericilor fortificate din judeţul Braşov.
Braşovul va mai promova şi turnirul cetăţilor care are loc în fiecare an şi parada junilor care atrage foarte mulţi turişti străini. „Noi facem promovare peste hotare, dar aceasta trebuie coroborată şi cu ofertele hotelierilor şi cele de servicii pentru turişti", a mai spus Ionuţ Gliga.
Oraş turistic important
Braşovul se situează pe locul al doilea pe ţară ca număr de turişti după Bucureşti. În lunile iulie şi august, în general, ocupă locul al treilea după Bucureşti şi Constanţa, deoarece mulţi români merg pe litoral.
În plus, anual numărul turiştilor a fost într-o continuă creştere. Dacă în 2009, la Braşov au fost 404.650 de turişti, în 2010, numărul vizitatorilor a ajuns la 456.037 de persoane.
O creştere mai importantă, de 20,8%, se înregistrează în