Google a fost, în ultima săptămână, generator de presupuneri şi asta doar pentru că într-un port şi-a lăsat o barjă. Compania ridică acum cortina de pe barja despre care s-a speculat că ascunde un showroom, un centru de cercetare şi dezvoltare sau noua generaţie de ochelari Google Glass.
CNET a pornit valul presupunerilor cu privire la ce construieşte Google în San Francisco. Atunci, totul era ţinut „la secret“ şi compania nu s-a grăbit să demonteze zvonurile sau să confirme că de-acolo vor veni gadgeturile sale viitoare. Barja în cauză are containere aliniate pe patru niveluri şi s-a presupus, pe rând, că este un centru de date mobil, un centru de marketing plutitor ori un Google Store care să întreacă Apple Store. Ba chiar s-a spus că acolo vor fi prezentaţi viitorii ochelari Google Glass.
„Barja Google... Un centru de date plutitor? O ambarcaţiune pentru petreceri? O barjă care adăposteşte ultimul dinozaur de pe Pământ? Din păcate, nimic din toate astea. Chiar dacă suntem la început şi lucrurile s-ar mai putea schimba, vrem să folosim barja ca un spaţiu interactiv, unde oamenii pot descoperi noile tehnologii“, a comentat Google situaţia, conform TechCrunch.
Pe scurt, Google va folosi barja ca un centru expoziţional pentru tot ceea ce vrea şi, în primul rând, atrage oamenii prin faptul că o pune pe apă. Până acum au fost descoperite patru barje pe care le are Google pe apă. Proiectul acesta se crede că este un experiment al lui Serghei Brin care conduce divizia Google X Lab. El a venit şi cu Google Glass, iar acum vrea un spaţiu bun pentru astfel de gadgeturi.
Ştii ceva, Serg? M-am plictisit.
Chris Matyszczyk, pentru CNET, tratează puţin ironic comunicatul Google, afirmând că prezentarea e vagă şi cu siguranţă compania ştie deja ce va face acolo. „Poate că Larry Page bea o limonadă şi mânca nişte chipsuri organice cu Serghei Bri