Nemții se întorc pe litoralul românesc, în câteva hoteluri care oferă servicii complete. Părerile sunt împărțite despre „all inclusive”, dar oficialii ANAT și-au propus să-l revigoreze în câțiva ani. Sursa: Feri PredescuSursa: Feri Predescu
1 /.
Opţiunea All Inclusive a programului Litoralul pentru toţi, lansată în forţă de ANAT, în prezenţa a numai puţin de 500 agenţi de turism aduşi la mare, are un început timid. Oferta unui sejur de cinci zile, în valoare de 695 lei, a atras rezervări de doar puţin peste 30% din capacitatea de cazare a hotelurilor din Mamaia, înscrise în programul experimental, care se desfăşoară în intervalul 27 mai-23 iunie.
Românii caută „all inclusive”, dar nu în țară
„Încercăm să relansăm acest concept pentru că din păcate, în acest moment, litoralul românesc depinde doar de turiştii români şi ştim foarte bine că, până acum, românii căutau sistemul „all inclusive” doar în destinaţiile externe.
În acest program s-au inscris doar şase hoteluri pentru că şi procentul de români care doresc „all inclusive” în România este mic”, explică pentru EVZ preşedinele ANAT, Corina Martin.
Tot ea recunoaşte însă că „românii caută all inclusive în extern pentru că structura hotelurilor pe care le avem pe litoral nu este adaptată pentru a oferi un sistem mai complex de servicii aşa cum ar trebui să ofere”.
Alin Burcea pariază pe „all inclusive” în următorii ani
Directorul agenţiei Paralela 45, Alin Burcea este mai optimist: „E primul an în care se lansează produsul în mare forţă, în sezonul 2012 nu mă aştept să rupă, dar cu siguranţă anul viitor va fi arhiplin”.
Admite şi el că la noi nu se oferă un „all inclusive” ca la carte: „Lipseşte agrementul, care de fapt e o problemă în toată ţara, aici pe litoral se va rezolva în cel mult 10 ani”.
Alin Burcea rămâne însă la părerea că „