Denivelările apărute pe acest tronson sunt extrem de periculoase la viteze mari. Unii șoferi încep să prefere vechea ruta, ocolind autostrada, mai ales după restricționarea vitezei la 80 km/h. Aflați cine sunt constructorii acestui tronson. Sursa: Adrian PîclișanSursa: Adrian PîclișanSursa: Adrian Pîclișan
1 /.
La opt luni după inaugurarea oficială, tronsonul Arad-Timișoara al Autostrăzii Vestului (care face parte din Coridorul IV Paneuropean) arată ca după război. Asfaltul s-a tasat, există denivelări, ba chiar și crăpături în carosabil în care intră lejer palma unui om. Autoritățile au decis limitarea vitezei la mai puțin decât e maximul admis pe un drum județean.
Denivelările sunt extrem de periculoase la viteze mari
Deplasarea TIR-urilor a devenit periculoasă, la fel și a celor obișnuiți să calce accelerația. Rosturile de dilataţie acoperite cu asfalt fac posibilă introducerea unei palme, lejer, în găurile neacoperite. Probleme de acest fel sunt atât pe banda de urgenţăcât şi pe cele două benzi de rulare. Cea mai mare problemă e cu denivelările. Șoferii neatenți riscă să zdruncine serios mașina la trecerea peste acestea.
Cea mai nouă măsură luată în detrimentul participanţilor la trafic pe autostrada bănăţeană este limitarea vitezei maxime la numai 80 km/h, mai puțin cu 10 km/h decât e permisă rularea pe un drum național.
Măsura a fost luată din cauza denivelărilor apărute în zona nodului rutier de lângă Seceani şi Orţişoara (nod dat în folosinţă cu o întârziere de o jumătate de an faţă de restul autostrăzii), care afectează atât cele două căi de rulare, cât şi banda de urgenţă.
Probleme serioase au fost semnalate şi la mai multe viaducte.
A fost bună doar la inaugurare
În 17 decembrie, anul trecut, Autostrada Vestului a fost inaugurată de premierul Emil Boc. Drumul a trecut testul paharului cu apă p