ICEEfest are multe conferinţele, pe toate gusturile, iar una dintre ele abordează şi subiectul televiziunii. Discovery, Google sau HBO vor încerca să răspundă la câteva întrebări esenţiale, una dintre ele fiind dacă online-ul ucide televiziunea.
Articol în curs de actualizare... Discovery şi adaptarea la noul trend din televiziune
Ada Roseti, Program Director South & Eastern Europe, Discovery Networks, a discutat despre ceea ce consumatorii vor de la televiziune. "Toţi vor mai mult timp, vor să-şi maximizeze timpul pe care îl au la dispoziţie pentru a face ceva. Spre exemplu, să citească un blog în timp ce scriu un mesaj text", a explicat aceasta. Şi de aici se ajunge la faptul că oamenii vor acces la conţinut oriunde, oricând.
Timpul este esenţial, dar şi valoarea a ceea ce vezi, nu poţi să ai la dispoziţie 3.000 de canale şi să te aştepţi ca oamenii să se uite la toate. Competiţia s-a accentuat. Şi pe măsură ce sunt tot ai mulţi oameni conectaţi la internet, pe atât de mult creşte cererea.
Oamenii vor să afle mai mult, vor să descopere opiniile pe care ceilalţi oameni le au cu privire la un conţinut. Mai mult de o treime comentează cu privire la ceea ce vizionează. "Sunt oameni care vor să nu se mai uite la conţinut pe televizor, ci pe tabletă", a declarat Roseti, reprezentanta Discovery. Aici apare social television.
Social media şlefuieşte interesul faţă de televiziune, dar şi tiparul după care sunt partajate informaţiile si cererea pentru programe şi canale TV.
Ada Roseti, Discovery Networks
Introducere
Google este un gigant al Internetului, Discovery este un recunoscut nume în televiziunea clasică şi unul care nu lipseşte din online, iar HBO este una dintre cele mai cunoscute companii care se ocupă cu conţinutul plătit. Aceste trei companii vor încerca să acopere câteva subiecte de interes faţă de televiziu