Google Glass, celebrul gadget al companiei americane, a ajuns şi în România. Gadgetul este disponibil spre testare celor care au ajuns azi sau se duc mâine la Internet&Mobile World 2013. „Adevărul“ deja l-a testat la începutul lunii septembrie, dar am fost şi acum să-l vedem în România.
Nick Sohnemann, fondator şi managing partner Future Candy, este cel care se ocupă de demo-urile cu Google Glass. Împreună cu analistul Jan-Keno Janssen prezintă ce poţi face cu noul gadget Google şi cam cât de util este. Vlad Andriescu a avut ocazia să vadă ce pot oferi aceşti ochelari inteligenţi ai gigantului american la începutul lunii septembrie, dar acum este vorba de „vizita“ a gadgetului în România.
Trebuie menţionat că nu sunt aduşi de către Google, iar în prezent sunt disponibile circa 2.000 de perechi de ochelari Glass în lume. Este perioada extinsă de teste pe care compania americană o permite şi desfăşoară. Gadgetul este surprinzător de uşor, având în vedere că Google a înghesuit în el hardware de telefon şi o baterie (nu prea mare însă), iar informaţiile sunt afişate suficient de clar cât să te orientezi uşor. Perioada de adaptare la gadget este destul de scurtă.
Interfaţa este minimalistă, toate lucrurile inutile sunt tăiate. Spui „OK Glass“ şi poţi executa una dintre comenzile pe care gadgetul le ştie. Nu a funcţionat prea bine pe Internet, aceştia erau conectaţi la telefon şi conexiunea prin Bluetooth n-a fost prea bună. În plus, telefonul era conectat la reţeaua WiFi a evenimentului şi nu are de ce să fie lăudată.
Jan-Keno Janssen încercând să „comande“ ochelarilor de la Google.
La IMWorld 2013 a fost şi Dan Nica, ministrul pentru Societatea Informaţională. A fost chiar primul om care a testat ochelarii Glass şi s-a rezumat doar la a face o poză şi a mai afla câteva lucruri despre acest produs Google.
Sohnemann se as