Serialele "Las Fierbinţi" şi "Spitalul de demenţă" au înregistrat recorduri de audienţă, joi seară, iar meciul istoric Chelsea - Steaua a fost urmărit de peste 5.000.000 de români în minutul de aur, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de Pro TV.
Telespectatorii şi-au petrecut seara în compania Pro TV, care a mizat pe umor şi o competiţie sportivă decisivă. Serialele de comedie "Las Fierbinţi" şi "Spitalul de demenţă" au înregistrat audienţe record, atât pe publicul comercial, cât şi pe publicul din mediul urban, iar meciul Chelsea - Steaua a ţinut în faţa micilor ecrane în minutul de aur peste 5.000.000 de români.
În intervalul orar 20.25 - 21.24, atunci când a fost difuzat noul episod al serialului "Las Fierbinţi", Pro TV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani o audienţă record de 13,7 puncte de rating şi 26,4% cotă de piaţă, de mai bine de două ori mai mult decât Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu 5,9 puncte de rating şi 11,4 procente din cota de piaţă.
Pro TV a deţinut supremaţia şi pe publicul din mediul urban, pe care a înregistrat 11,7 puncte de rating şi 20 de procente din cota de piaţă, de două ori mai mult faţă de Antena 1, care a obţinut 5,7 puncte de rating şi 9,7% cotă de piaţă. În minutul de aur al serialului, 20.58, aproape 3.000.000 de români urmăreau "Las Fierbinţi".
După vizita amuzantă din "Las Fierbinţi", telespectatorii Pro TV s-au "internat" la "Spitalul de demenţă". Producţia, difuzată între 21.24 şi 21.55, a fost, de asemenea, lider de audienţă şi a stabilit un nou record. Astfel, pe publicul comercial, Pro TV a înregistrat 11,3 puncte de rating şi 20,8% cotă de piaţă. Antena 1, clasată pe locul al doilea, avea 7,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14 procente.
Pe publicul din mediul urban, unde tot Pro TV a fost numărul 1, serialu