Bucureşteneanul, cel mai bun rider de motocross de la noi din ţară, a reuşit, în 2009, performanţa de a ieşi campion est european la această categorie.
La vârsta de 9 ani, când unii de-abia învaţă să meargă pe bicicletă, Adrian începuse deja să „îmblânzească“ motorul. „Prima motocicletă, de 50 de centimetri cubi. mi-a adus-o tata din Madrid. El era pasionat de motociclism din tinereţe şi a vrut ca eu şi fratele meu să practicăm acest sport la nivel profesionist“, spune Adrian.
Cu timpul, bucureşteanul a devenit din ce în ce mai îndrăgostit de motocross şi a început să facă antrenamente cu fratele şi cu tatăl său pe câmp, în apropiere de comuna ilfoveană Ciolpani (unde este acum actualul circuit de motocross). „Totul a început ca o joacă, dar pe parcurs am început să-l practic profesionist“, spune tânărul.
Locul I la clasa MX1
La 15 ani s-a decis să treacă la următorul nivel, aşa că a participat la o cursă de motocross, la Buzău. „Am ieşit pe locul trei atunci la clasa mea cu o motocicletă de 85 de centimetri cubi. A fost un rezultat destul de bun, care m-a motivat să merg mai departe“, spune riderul.
În 2003, a început să se pregătească cu un antrenor rus, iar în următorul an a obţinut primul titlu de campion naţional la clasa MX1 (capacitate 290 – 450 de centimetri cubi).
Dornic de performanţe cât mai bune, a început să meargă la cantonamente în străinătate, totul pe banii lui: în Anglia, Spania, Olanda şi Germania. „Din păcate în ţara noastră nu există antrenori buni care să pregătească participanţii la competiţiile de motocross“, susţine Adrian.
A suferit multe accidentări
În următorii doi ani a avut „ghinion“, susţine bucureşteanul, obţinând doar titlu de vicecampion din cauza unor accidentări. A venit apoi cea mai proastă perioadă, 2007, când Adrian şi-a rupt ligamentul de la