Campaniile publicitare pentru Altex se numără printre cele mai creative din ultimii zece ani, fiind premiate la festivalul ADOR.
Ultima ediţie a festivalului de publicitate ADOR a avut loc marţi seară. A fost o ediţie specială care a premiat cele mai creative campanii ale lui 2011, dar şi producţiile publicitare care s-au remarcat în ultimul deceniu. La capitolul TV, agenţia Leo Burnett a primit nu mai puţin de opt premii pentru cele mai tari clipuri din ultimii zece ani.
Reclamele marca Leo Burnett care au intrat în istorie au fost: „Balansoarul" („Academia Caţavencu"), „Volanul" (Antena 1), „Masajul", „Nimic", „Vogatore" (eJobs), „Halatul" (Altex), „Batman", „Războiul Stelelor" (Altex), „Câinele" (Bergenbier), „Piticarul" (Bucegi), „Pana de curent" (Bucegi), „Pregăteşte-te să fii bogat!" (Elite). Alte agenţii care s-au remarcat în cadrul secţiunii au fost Papaya, GMP, Next Advertising şi Gavrilă&Asociaţii. De neuitat au fost spoturile pentru Zapp „Grupul fotomodelelor care beau doar apă plată cu lămâie" sau „Grupul frizerilor".
„Halatul, cât e halatul“, printre reclamele remarcabile
Unele agenţii au absentat
Cea mai tare campanie integrată a deceniului a fost votată „Ziua Bărbatului" pentru Bergenbier realizată de Leo Burnett. În cadrul evenimentului au lipsit mai multe campanii puternice din ultimii zece ani deoarece unele agenţii au refuzat să înscrie lucrări la festival. Aşa se explică absenţa unor campanii precum cele de la Unirea, Cosmote şi Vodafone.